Χωρίς Ελπίδα

καλλεργης γιωργος

——————-

Δεν έχω αυταπάτες
Ξέρω πως δεν πρόκειται να με προστατέψει
Η καλή μου Νεράιδα δεν θα βρίσκεται
για πάντα στο δανεικό μου μαξιλάρι, μαζί μου, δίπλα μου
Μια μέρα θα σηκωθεί απ’ το κρεβάτι, πρωί ως συνήθως
Θ’ ανάψει το θερμοσίφωνα
Θα κάνει μπάνιο
Θα χτενίσει τα μαλλιά της
Θα βάλει τα όμορφα ρούχα της
Θα τυλιχτεί στο διακριτικό της άρωμα
Θα πιει βιαστικά το καφέ της στη κουζίνα
Και φεύγοντας θα γυρίσει και θα πει:
«Φρόντισε όταν γυρίσω να μη σε βρω εδώ!»

Κι ύστερα εγώ, θα γυρίσω πλευρό
Και θα συνεχίσω να κοιμάμαι
Για κάνα δυο όνειρα ακόμα
Χαρούμενος και χωρίς άγχος,
Να κλείσω το θερμοσίφωνα
που ξέχασε ανοιχτό
για τη δουλειά

Φεύγοντας

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

