επέκεινα τη συνθήκη

γιωργος καλλεργης

———-

«Έφτιαξα το ναό μου με τρεις γοητείες
με έρωτα, πόνο κι αθανασία»,
  Καρούζος

Μη παραπονιέσαι για έλλειψη μουσικής
δεν είμαι λυρικός

κατά μια έννοια είμαι σερβιτόρος
και θα μπορούσα διπλωμάτης

αλλά τολμώ να αγαπώ
να κλείνω τον εαυτό στο κύκλο της ζέσης

αδιάκοπα σαν κορμί το προσεκτικό του σημείο
ένα ψυχρό κέλυφος

Κι αν δεν μπορώ να πω ότι είμαι εδώ
ότι είμαι όρθιος
πως είμαι καθιστός

φεύγω σα λυπημένος
να είμαι λυπημένος

όπου θαμπό το βλέμμα των κυρτωμένων ώμων με ρίχνει
σκυμμένου κεφαλιού τ’ αποσταγμένο  του κρασιού

η νωθρότητα του πελάγου
να γνέφει  στης ματιάς της

βυθό ξεριζωμένο βαθύτερα
μέσα μου

Κι αν εμφανιζόταν κάποιος ξένος
θα σήκωνα το κεφάλι
ζωή στη μνήμη το πόνο να παιρνε

Θα έπαιρνα ζωή αν ήμουν σερβιτόρος
δάκρυ αντίκρυ στο παιχνίδι
άχαρες πάντα εκείθεν όλων μου των πόθων τις προκλήσεις

αρκεί να διψούσες

 

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

