Ιουδαίε Ξένε, δεν Πιστεύω σε Εσένα. Αλλά πιστεύω στα Λόγια σου

γιωργος καλλεργης

————-

Μου ρίχνει το αγκάνθινο στεφάνι
το ματωμένο του μανδύα τον μαζέυει σαν ποδιά
αγγελικά κοιτάζει μέσα στη καρδιά
και στ’ ακρα του κορμιού πατρίδα ξένη
έρχεται και με φιλάει στοργικά

«Ιουδαίε Ξένε, δεν Πιστεύω σε εσένα, αλλά πιστεύω στα Λόγια σου»

Την εκκλησία σου κύριε τη βάλλω
γιατίθε ρίξανε στο βλέμμα σου αρπακτικά
κι έχει το πρόσωπό σου πάρει όψη
που κάνει τον έρωτα το πόθο και τη φύση μια σκλαβιά

«Ιουδαίε ξένε, δεν Πιστεύω σε Εσένα, αλλά πιστεύω στα Λόγια σου»

Ιδού η σπάθα μου λιγάει
Ιδού το Κτήνος πως ξεντύνεται αργά
Ιδού ο φόβος μου αδιάκοπα στριφογυρνάει
μες την αρένα όπως με σπρώχνει η μοναξιά

«Ιουδαίε Ξένε, δεν πιστεύω σε Εσένα, αλλά Πιστεύω στα Λόγια σου»

Κι ολούθε πίσω μου ανάποδος ο ξεντυμένος
ο σαπισμένος ξεχασμένος προσευχών
να μαρτυράει Θεόν και Κύριος εγώ δεν είμαι
αλλά ένας  κόσμος κρεμασμένος στο σταυρό

«Ιουδαίε Ξένε, δεν πιστεύω σε Εσένα, αλλά πιστεύω στα Λόγια σου»

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

