Εσείς πείτε τα διαβολικά ποιήματα. Εγώ τα αποκαλώ «μια πρόζα για την πλάτη της και μετά επίθεση στον ουρανό» (μέρος Ι)

 

-(σπουδή πάνω στη βολή και τη θέση)-

Δεν περιέχει κάτι αστείο ο έρωτας παρά μονάχα αστειεύονται όσοι στο πόθο τους ρίχνουν υποκατάστατα. Ο έρωτας μέσα στην ηδονή του περιέχει μικρές σταγόνες θανάτου, κι αν αστειεύεσαι, σίγουρα δεν είσαι ερωτευμένος. Μπορείς να υποκριθείς τον καλό φίλο, μπορείς να λες συνεχώς ανέκδοτα και να κάνεις τον άλλο να νιώθει άνετα ίσως γιατί εσύ υποκρίνεσαι τον άνετο, μπορείς να είσαι ένα καλό παιδί που μπορεί κανείς να βασιστεί επάνω του, σε εμπιστεύεται σημαίνει είσαι ένα υπάκουο κατοικίδιο που περιφρουρεί το νεκροταφείο των αισθήσεων. Στο λέω, ο έρωτας είναι αναστάτωση κι αν δεν σ’ αρέσει, μείνε καλύτερα μέσα. Κλείδωσε πόρτες και παντζούρια, απενεργοποίησε τηλέφωνα, πάρε προμήθειες τροφίμων-κλείσου, αλλά δεν είσαι τίποτα από έναν κίβδηλο λεηλατημένο φοβιτσιάρη, πως όταν έρωτας σημαίνει εκτίθομαι, εσύ αποταμιεύεις τις αισθήσεις φυλακίζοντάς τες μέσα σε θυρίδες. Ο έρωτας δεν έχει θέση ανάμεσα σε νεκροταφεία ή τράπεζες και σίγουρα τότε, είσαι απλά η μετριότητα μιας καρδιάς που δεν σέβεται τον παλμό της. Στον έρωτα οι λέξεις πιστεύω ή όχι, δεν σ’ εμπιστεύομαι ή ναι, φοβάμαι ή πονάω, δεν έχουν θέση.

Όμως αν η περιπλάνηση άρχιζε με την αφή γερμένη στη πλάτη, τα πεταμένα του μάγου εραστή  γάντια θα ξυπνούσαν από το λήθαργο, από όπου κι αν τα πέταξες θα σηκώνονταν, θα βγαίναν μέσα από τους κάδους ή μέσα από την αηδία θα ξεγλυστρούσαν, κι όταν θα κοιμόσουν σε δυο βρώμικα χέρια ανάμεσα που δεν ξέρουν πως να σ’ αγγίξουν γιατί πολύ απλά ποτέ τους δεν αφέθηκαν στην αβεβαιότητα μιας υπέροχης διαδικασίας π’ απαγγέλει εκστατικά το Τέλος και το δυόσμο, η ανία δυο φορές περισσότερο θα σκοτώνει την τρυφερότητα. Αυτός ο ορισμός της πορνείας είναι πολύ παλιός και πολύ διασκεδαστικός από την άλλη. Η αλήθεια είναι ότι χρειάζονται οι αφελείς και οι ηλίθιοι, στο βαθμό που ο πλούτος συνταιριάζει με την εξασφάλιση. Δίχως άλλο, όσο βαθιά κι αν σκάψεις για να κρυφτείς, όσο έχεις καρδιά δεν πρόκειται γαλήνη να βρεις ποτέ. Δεν μπορείς να ξεφύγεις απ’ τον σκεπτόμενο άνθρωπο. Ακόμα κι αν παραμερίσεις τη σκέψη, αυτό θα το κάνεις χάρην αμεσότητας, κομψότητας ή χάρην αλήθειας?

Τώρα τα γάντια επικαλύπτουν κατάλληλα χέρια.

Η κυρίαρχη αίσθηση είναι μια ομοιοκαταληξία που καταλήγει σε αυτοχεδιασμό χωρίς ρίμα- τα δάχτυλα αγγίζουν όπως τα υπερηχητικά τρένα που δεν βρίσκονται σ’ επαφή με τις ράγες- υπερυψωμένα κατά μερικά χιλιοστά του μέτρου από αυτές- το δέρμα σπρώχνεται από μια διάθεση αέρα που πιέζει φυσώντας δροσερά- σχηματίζονται κύκλοι σαν αυτούς που εμφανίζονται σε ήρεμες λίμνες όταν πετάμε κάποιο βοτσαλο, τα ηλιοτρόπια των απέναντι ακτών υψώνονται πάνω από το δέρμα νερού, κοντά στο κέντρο της λίμνης συγκλίνουν προς τα μέσα σκύβωντας να φιληθούν, μια καρδιά που μοιάζει με φυτικό ουράνιο τόξο,οι συγκεχυμένες καμπυλόγραμμες αποδράσεις του φαντασιακού σε μια πλάτη που μεταπήδησε στο σκηνικό μιας συναυλίας για σόλο πιάνο- ο μουσικός σκύβει πάνω από τα πλήκτρα και η μελωδία μεταφέρεται στα κρουστά μέρη του οργάνου- οι χορδές πάλλονται και μεταφέρουν το ψίθυρο στην ατμόσφαιρα

κι έχεις δίκιο

δεν μπορείς να ξέρεις

αν εκείνη η σκοτεινή φιγούρα γοητείας που σε πλησιάζει

που έρχεται

που σου δίνει πάντα την εντύπωση ότι πλησιάζει

και που σε κάνει ν’ αλλάζεις πάντα εσύ θέση

ένα φιλί ή μια μαχαιριά

λίγο μέντα

κι ένας μικρός κόκκος σκουριάς

αφού το ξέρεις

πως μόνο ο έρωτας

ή μόνο ο ψυχρός εκτελεστής

φοράνε γάντια

και δεν μετανιώνουν ποτέ…

Γλυκό μου πλάσμα

η μεγαλύτερη απ’ όλες  του έρωτα αρετές

είναι η ιδιότητα

του να παίρνει τη σιωπή του δισταγμού σου

και να την μετατρέπει

σε όνειρο

μ’ ανείπωτες

καταλήξεις

10372798_656894867730748_9192447871640379313_n

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s