Θεωρία Ομάδων -Ομάδα CO(32)

γιωργος καλλεργης

 

 

—————–

 

 

 

Αντιμετώπιζα τη λέξη ελευθερία

με την ερμηνευτική σημασία των νοημάτων περί ανθρώπων και φύσης

έτσι όπως τα γεγονότα ντύνονται μέσα στην ιστορία

τον ύστερο ενδεικτικό εαυτό τους μέσα στην παραφθορά

τότε, βρισκόμουν πάντοτε μέσα σε οξύμωρα αυτοπαγίδευσης

κι έφτανα πάντα σε Πλατωνικά κι Αριστοτελικά  αποτελέσματα

πως όλος ο κόσμος είναι ένα ψέμα

ή ένα όνειρο μέσα σε ένα όνειρο

μια εσχατολογική αυτοταπείνωση

ή μια περιοχή ενός ταυτολογικού αρνητισμού

κέντρο του οποίου είμαι εγώ

επειδή απλά και μόνο έκανα το λάθος να υπάρχω.

Είναι η στιγμή π’όλοι οι μονοθεϊσμοί σου χτυπάνε την πόρτα για να εισέλθουν

και να σε σώσουν πάσι θυσία

με τους Γεχοσούαχ τους Αλλάχ και τους Μασιάχ τους.

Αντιμετώπιζα τη λέξη ελευθερία εξωτερικά

κι έτσι πάντα την συσχέτιζα με το βίωμα της σκλαβιάς μου.

Όμως τα πράγματα άλλαξαν.

Χαμογελώ Από το παράνομο αθώος

Άνοιξα το μυστικό σεντούκι που φύλαγε ο χρόνος της λέξης.

Ελ

ευ

θέρος

μου είπε

(ανελέητες παύσεις)

(ανελέητες παύσεις)

(ανελέητες παύσεις)

(ανελέητες παύσεις)

και skip ιδιαζόντως

 

 

 

to the main HISTORY:

 

 

Αγνοώ λοιπόν τον όρο μέτζο σοπράνο γιατί δεν υπάρχει άλλος τρόπος

ακούω τα  Βιολογικά χωρίς λιπάσματα

Χωρίς κακό να νιώσω τι έρχεται τι φεύγει τι ξεκουράζεται σε τέτοια περάσματα

 

εγώ

 

 

εγώ από άβυσσο

 

με κομμάτια ξεγραμμένα τελειωμένα και πάντα ήρωας

Γιατί εσύ ιδιαιτέρα όχι

ιδι-εταίρα ναι.

 

 

κι εσύ  ιδιάζουσα όχι,

 

αλλά καλπάζουσα ετερόχρωμη φέξη .

 

Αν δεις με ποια χτυποκάρδια έγινες καλπάζουσα

με ποιες υπογραφές εγώ ιδι-εταίρα

Θα με κράταγες τα βράδια μέσα στο μουνί σου

μέχρι να στεριώσω σαν κουκούτσι μέσα τον καρπό Τους.

Ιδιάζουσα ακόμη ριζωμένη η νύχτα των νεκρών

δεν υπάρχει μακριά και κοντά

σιωπή και λόγια

λήθαργος κι ενάργεια

τι νανουρίζει τις πληγές το κενό ή το μαύρο

τι τις απλουστεύει η απουσία ή η παρουσία

 

έτσι κρύβομαι στον χρόνο για ν’αγνοώ τον όρο στέαρ.

 

Δεν είναι του γούστου μου οι αγνώμονες.

αλλά τα Σατουρνάλια είναι!

 

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

