ερρώμενα επίκαυστα

γιωργος καλλεργης

 

 

 

 

—————-

 

ευτυχώς δεν είμαι γυναίκα

το σώμα μου δεν βιώνει απότομες αλλαγές

δεν έχω περίοδο

κτητική μαλακία για το ποιος είναι η βασίλισσα της βραδιάς

κι έτσι παραμένω πάντα ακατάστατος χωρίς ενοχές

με το μυαλό απερίσπαστο απο τα ελλείμματα της μοναξιάς

κι έτσι μπορώ να χαρίζομαι οπουδήποτε

χωρίς να χάνω τον βασικό μου προσανατολισμό

ή να φοβάμαι πως ξοδεύτηκα χαρισμένος

σε χέρια που δεν γνωρίζουν πως το ακριβό γούστο

είναι πιο βαρύ από τα θαύματα που δίνουν στη ζωή

υπόσχεση.

μα η μισή βιβλιοθήκη κυλιέται στο πάτωμα

και σου παίρνει τόσο χρόνο να καταλάβεις πως

ανάμεσα σε άδεια μπουκάλια αλκοόλ που χρησιμεύουν

ως κάποιο παράξενο είδος μετρητή γραφής

ποτέ καμιά βεβαιότητα για το αύριο δεν υφίσταται

ποτέ χωρίς βαρύ αντάλλαγμα προς τη Μούσα Μνημοσύνη

γιατί όπως εκείνες τις αιώνιες νύχτες

παραμένεις εσώκλειστος στο σπίτι

ο χαμηλός φωτισμός σε γυρνά υπόκωφα

στην ηλιακή σου τιάρα

με τη μουσική παρμένη σαν τη βροχή που μαζεύουν στις υδροθήκες

από ανάγκη να ψάξεις και να βρεις

από την αρχή ξανά την ηχούσα δρυ,

την ιερή ομιλία,

τις ξαφνικές αποχρώσεις των αποστάσεων

τα μωβιά χάδια που παλισέρνονται άμαζα στα πλούσια στήθη

την απουσία της γυναίκας που δοκιμάζει ανελέητα το σθένος

τότε που το εσύ γίνεται εγώ

επειδή εγώ ουρλιάζω  

ευτυχώς που δεν είμαι γυναίκα

και την ίδια στιγμή την ποθείς

κοιτώντας  την ευτυχία

από μια ξελιγομένη  κλειδαρότρυπα που σε κοιτά εξίσου

 

ω ναι ευτυχώς

δεν είμαι γυναίκα.

ναι ευτυχώς δεν είμαι

μπορώ να κατουράω όρθιος

και να κυκλοφορώ στο σπίτι γυμνός

όπως με γέννησε η μάνα μου.

τρωτό θνητό και ανώνυμο

Ω ευτυχώς δεν είμαι γυναίκα.

Γιατί έτσι μπουντρούχος κι απόμακρος που έγινα,

μπορώ να δω με βεβαιότητα πως η γυναίκα είναι υπέροχη,

τρυφερή και όμορφη κι ευαίσθητη

γυναίκα που σε οπλίζει με τις λέξεις στο μειδίαμα

ω! ευτυχώς δεν είμαι γυναίκα!

κι ότι είμαι πλάσμα των θεών

σημαίνει  πολλά περισσότερα

από το να κρύβομαι πίσω από το δαχτυλάκι μου

άλλος ένας μαλάκας που παριστάνει τον σωστό.

Ω ναι! Δεν είμαι σωστός. Κάνω λάθη κι είμαι υποκειμενικός

όπως όλοι

όπως όλες οι ρωγμές στα δέρματα

είτε πληγές είτε πόροι

είναι πρόβλημα των υπερβολικών απαιτήσεων η τελειότητα

λες και κάποιοι βιάζονται να πεθάνουν

άνθρωποι που με τίποτα δεν μένουν ευχαριστημένοι

ας πούμε οι τελειομανείς.

 

Όχι,

ευτυχώς δεν είμαι γυναίκα.

Κι αν θέλει να μ’ ακούσει η γυναίκα καλώς,

αλλιώς να πάει να γαμηθεί μ’ αυτόν που μπορεί να κάνει σκλάβο

εξάλλου δεν είναι απαραίτητο,και δεν μ’αρέσει

να αγοράζω ματαιοδοξίες.

Καλύτερα ας το παίξει θηλυκός sniper που γουστάρει

τον λιθοβολισμό δια οράσεως

Όσο μπορώ να τινάξω στον αέρα τα καλά που ζω μαζί της

να ανακατέψω τον αέρα που ρυθμίζει το αίσθημα της αισθητικής

μόνο και μόνο επειδή με βγάζει έξω

από την προσωπική μου παρόρμηση

προκειμένου να νιώσει

η βασίλισσα της βραδιάς,

μπορώ να πω

είμαι μια χαρά.

αλλιώς τί σημαίνει

σου στέκομαι αν όχι σου λέω κατάμουτρα

…ευτυχώς δεν είμαι γυναίκα.

Ε λοιπόν στα τσακίδια.

Είμαι η φύση μου!

Ευτυχώς, δεν είμαι γυναίκα!

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

