κλητικό αλήτικο τρελό πρόστυχο

γιωργος καλλεργης

 

—————–

 

πείτε μου πόσο καλός είμαι.

Ερεθίζομαι.

πείτε μου πόσο τρελός είμαι.

Ερεθίζεσαι.

πείτε μου πόσο κακός είμαι.

Ερεθίζεστε.

…κι εσύ βλάκα από την Χίο

μέχρι να φτάσεις Αλεξάνδρεια,

στην ουρά για να παρηγορήσεις τον φάρο

λιοντάρια του Σαρδανάπαλου σε πήραν στο κατόπι.

Τι? Δεν το έμαθες?

για να ερεθιστεί το κύτταρο

πρέπει να το πειράξεις….

όλοι μαζί οι σώφρονες  κάπου να μαζευτείτε

σα να μαζεύτηκαν ήδη γαρ.

για να εθιστούν προς τα κάπου

τ’ αλάθητα λάθη μου πετροβολώντας

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

