φυσική χρωματολογία (χειμώνας)

γιωργος καλλεργης

—————–

 

 

έχω μια φυσική προδιάθεση προς το ψύχος

το χρησιμοποιώ σαν ασπίδα για να αποφεύγω τους λωτοφάγους

κι όταν τα βράδυα ο σταλακτίτης μετατρέπεται σε κέρας

σκάλίζω μ’αυτό το θανάσιμο εργαλείο

την πάροδο θάνατό μου.

Έχω συγκρουστεί με όλα τα είδη ανθρώπων κι ακόμα δεν έχω ηττηθεί.

Μπορώ να κάθομαι ξεδιάντροπα γυμνός μέσα στα άσυλά σου

κι άσυλο να ‘μαι εγώ.

Σοφοί υμείς και πάντα σοφισταί

όσοι πεπαιδευμένοι των σοφιστών

δυνάμενοις από φαινομένης σοφίας

εν τω γε παύσας η λησμονημένη τέχνη

την αγάν ατασθαλίας.

Τώρα μπορώ να αναπαυθώ μέσα στα μάκρη του χιονιού

το ουρλιαχτό μου θα απλωθεί κατά την ευχή των γενναίων

καμιά απόγνωση δεν θα ρθει εδώ τροφή για να βρει

εδώ στα βάθη των οιωνών ενυδροβίων.

Και τούτα τα μάτια που έτσι μ’ονομάζουνε αδιάλλαχτο ωραίο

ας πάψουνε δίκαιο στις ελλείψεις τους να ρίχνουν κι ας πιάσουν τον έρωτα από την αρχή

γιατί κάθε χειμώνας φρονεί εν τω φρονείν

το μηδέν γαρ

εν τω μηδέν ήδιστο βίο

ναι ναι!

Ω ναι!

pingback on η δικιά μου main ‘a plume

 και skip ιδιαζόντως

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

