θέω διί νυσώ (κορυμβισμός)

VaVou

(αυτό το ποίημα θα γραφτεί με βαθμιαία αύξηση της μέθης στο ξαφνικό γίγνεσθαι του τρόπου με τον οποίο έχετε μάθει να φέρεστε για να δούμε και τι θα συμβεί)

———————————————

σήμερα καριόλη θα σου τα πω με το βαθμό σου.

το πρωί στο στρατόπεδο είμαι η πατρίδα μου

για αυτό και σου ανήκω κατά συνθήκη

μου λες πήγαινε εκεί και πηγαίνω

ζωή ή θάνατος αδιαφορώ

το πρωί εν ειρήνη

και στον πόλεμο βράδυ πρωί

τότε και μόνο τότε είμαι η πατρίδα μου

αλλά κάνεις ένα λάθος

εδώ είναι ποίηση

εδώ είναι η κονίστρα μου.

λέγεται ποίηση γιατί κάνει τον κύκλο της

το χω πει και σ’ένα σωρό βλαμένους

ποίηση είναι ο κύκλος της οίησης

και τι χαρά τι χαρά

η οίηση να κάνει τον κύκλο της στον θυμό

είναι το γήπεδό μου

ναι όταν είμαι θυμωμένος τα λεω πιο εγώ

όταν είμαι θυμωμένος

είναι πιο ερωτικό

πιο σεξουαλικό

πιο πρόστυχο

και σήμερα είμαι ποιητής

δεν χωράει κανένας περιορισμός

καμία προσοχή

καμιά αναφορά

ναι ναι κανένας βαθμός

γιατί εδώ εγώ είμαι θεός

άϋλος καθαρός

ανείκητος

ανίκητος

κύριε Μπακόλα Γεώργιε των ανωτέρων αξιωματικών του ελληνικού στρατού

κύριε συ που δεν κρατάς καμιά καθαρότητα όπως εγώ

γιατί πρέπει να ξέρεις κύριε Μπακόλα διοικητά μου

όταν το πρωί βγαίνεις στην αναφορά και λες δεν θα δεχτώ κανένα τηλέφωνο από κανέναν και για κανέναν

αλλά εκείνον τον Χαραλαμπίδη που διαρκώς χώνει τους στρατιώτες συναδέλφους του

εκείνον τον Λομβαρδέα κι εκείνον τον Ρουσάκη που παίρνουν απόσπαση μετάθεση όποτε τους καπνίσει όταν όλες οι αποσπάσεις κι όλα τα τυπικά έχουν λήξει για όλους λέει ο νόμος

και σκέψου ανόητε

εγώ έχω ένα παιδί και μια παλαβομένη που δεν ξέρει που της παν τα τέσσερα όταν δεν μπορεί να διαχειριστεί την απουσία μου με την ερωτικότητα που ταιριάζει στα πορτραίτα μιας ομπρέλας που δεν διαθέτει κανέναν τρόπο εφοδιασμού βροχοπτώσεων-λάθος- ψάχνω την εντύπωση του αισθησιακού και μέσα στη μέθη μου τίποτα δε βρίσκω

για αυτό σου λέω κύριε Μπακόλα στρατηγέ των αομμάτων

είσαι ΧΨ όπως τα έλεγα και στον απερχόμενο συνταγματάρχη  που τ’ακουγε από έναν κατά τον ίδιο, σκουπίδι, ναι τότε που μ’έλεγε αυτά τα 100 ευρώ που σου δίνει το ελληνικό στρατό και γω τ’έλεγα

τι μου το λέτε? έχω πρόβλημα με τον ύπνο, αργώ να ξυπνήσω, κι αυτό σημαίνει την απαξίωσή μου ως συνεπή εργάτη σας

αλλά μάλλον δεν είμαι δούλος κανενός

ναι ρε γαμημένε απόστολε Παύλε δεν είμαι δούλος κανενός

και μόνο δορύξενος μπορώ να γίνω αν η κονίστρα το συμφωνήσει αμοιβαία και μέσα στον δίκαιο αγώνα χάσω

αλλά ούτε δούλος του Χριστού είμαι ούτε κανενός

είμαι ποιητής και δυστυχώς για σένα κύριε Μπακόλα έχω μεθύσει

ω

κι όταν ο ποιητής μεθά

ξεχνά τι στο διάολο ήθελε να πει και γράφει καλύτερα

δεν είσαι ΧΨΖ κύριε Μπακόλα

είσαι ΧΨ

ένα υβρίδιο

αλλά ένα υβρίδιο λιγότερο υβρίδιο τ’ομολογώ

από κείνον τον χοντρό π’αποστρατεύεται οσονούπω και λέγεται Κακογιάννης και κυρ συνταγματάρχης πρόσφατα και που είναι αναμεμιγμένος σε σκάνδαλο στρατιωτικού πρατηρίου εν Ρόδω αφίξεως  3.000.000 ευρωπαϊκών μαρουλιών

και που γιατί

για το μόνο που χαίρομαι

είναι που το ΓΕΣ φιλοτιμήθηκε κι έστειλε έναν καλό τον Τσιοκάνη

ω το ξέρω

κι αν δεν το έστειλε το ΓΕΣ

τον στείλαν τα τυχόμοιρα βέλη

γιατί στο τέλος λίγο πριν πάρω την νόμιμη απόσπασή μου

προς ό,τι το σύνταγμα προβλέπει

κάτι πιο κοντά στα συμφέροντά μου-πιο κοντά στη πόλη που διαμένω

20 λεπτά λιγότερος χρόνος γαμημένος

και πέρα από όλα τα ωραία της κινητικότητας των βαρετών δήμων των Ροδίων που ο συγχρονισμός των έργων τους μοιάζει με την κοινωνικότητα των πολιτών τους–σκέτος επαρχιωτισμός που το καλοκαίρι παριστάνει μόλις και μετά βίας πολιτισμένους ερωτισμούς

κι από περιέργεια δηλαδή για το πως ένας κατά τ’ άλλα ποιητής που τρώει το φλας να γίνει Δόκιμος  Έφεδρος Αξιωματικός  κι έτσι για να τη σπάσει σε μαλάκες που νομίζουν ότι είναι καλλιτέχνες

και να πως κοιτώ

κοίτα κι εσύ

κοίτα μέσα από το αρτεμίσιο άλεκτό μου

κοίτα γελοίους

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

