πειραματισμοί επάνω στον κλόουν

γιωργος καλλεργης

 

 

——————

 

 

 

σε λίγο η έγνοια που θα γύρει προς το δάκρυ και θα το καταπιώ

και θα σαστίσω λίγο κι ύστερα θα τρέξω κάπου

κάπου καλά για να κρυφτώ

να μη με δει κανένας δε θέλω

γιατί κανέναν δεν θέλω να στεναχωρώ

μ’αρέσει μόνο τον κόσμο να πληγώνω

κι ύστερα να προσπαθώ να χάσω ηρωϊκά

έτσι όλοι αισθάνονται πιο ικανοί

και ξαναμμένοι καθώς είναι

έχουν κάποιον φταίχτη θεομπαίχτη

εγώ είμαι εγώ!

εγώ είμαι ο παράδοξος Εύωνος Πνευόλαος κλόουν!

Μπα! Λέω Ψέματα.

Εγώ είμαι ανίκανος.

Χμμμ… το τελευταίο ακούγεται αρκετά διασκεδαστικό.

Αν το πιστεύω?

Ναι αν αυτό εξάπτει την πεποίθηση που έχετε για τον εαυτό σας.

Με μια σιγουριά

πάω μαζί σας

εκεί που η έγνοια γέρνει προς το δάκρυ που κατάπια

και σάστισα για λίγο κι ύστερα έτρεξα κάπου να κρυφτώ

ώσπου με είδαν οι λίθοι των τειχών

τα τείχη των δακρύων

κι εγώ αρχίζω εκεί πως το γελώ

το άσμα ασμάτων και το Σεφέρη και βάζω τα γέλια με τις μεταγραφές

σκασμένος από τα γέλια που κοιτώ τον ουρανό

ήλιος πως είμαι σε μιαν έρημο και συμπάθα με ήλιε θεέ

αλλά ο ερημίτης πάντοτε ξεχνά

ήλιο που η Γης ήλιο το καίει μέσα της

με συννεφάκια κι αστέρια μεγάλε πως δεν πας πουθενά

αν σαν υπάρχουν δυο ήλιοι

πάνω και μέσα

κι έχω και μια θλίψη τουλάχιστον κι εκπέμπω και φερεμόνες.

κι αρέσω στα κορίτσια τότε.

Είμαι ένας αισθησιακός κλόουν που ακούει στο εγκάρδιο προς το τυχαίο

όταν οι καλλονές  γκρινιάζουν στα αεροδρόμια

για τα ρολόγια που χάλασαν

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

