17 (πεδιακό ύλης)

γιωργος καλλεργης

——————–

 

ο καιρός που θα ελευθερωθώ κοντεύει

ο αέρας της νυχτας είναι μαζί μου

η ματιά μέσα της

η δύνη μέσα μου

η αντλία μου

η φυσική των δυνάμεων

όλες οι διαστάσεις της γνώσης

η άσκησή μου

17 διδαχές μέσα σε πληγωμένους έρωτες

είμαι έτοιμος

η αναζήτηση

η υπομονή

η μεθοδική έκσταση

η συνείδηση της κορύφωσης

όλα ανασυστάθηκαν

έτοιμα να λειτουργήσουν ξανά τη λάμψη

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

