συνθήκες

γιωργος καλλεργης

————-

μια σειρά διαγραφών αρχικής πρόθεσης

από την αρχή δοσμένος κύκλος πλατύς, αλυσιδωτός οργασμός μικρών φράσεων

ορολογία κατά Beardsley- περί συνθήκης τέχνης : μικρές παύσεις από δισταγμούς,

λανγκραζιανές παραστάσεις σε θεωρίες μητρών: Heinsenberg και βελτιωμένη παράσταση Faynman

εσωτερική μαρτυρία για ένα έργο

ατμόσφαιρα φυσικής πραγματικότητας και μαθηματική ιεροσύνη

διστακτικές προθέσεις για έρωτα σε ουίσκυ με οσμές από ξύλο βελανιδιάς

μεταφυσική έκπτωση-παραστάσεις κβαντικής μηχανικής και μηχανισμοί συνείδησης

ακέραια αντίληψη πίσω από εγκεφαλικά θέατρα: με κοίταζε στα μάτια και με αλλοιωμένη γλώσσα μου έλεγε «εγώ εσένα σε έχω στην καρδιά μου»

η μητέρα μου στο νοσοκομείο-αρχικό σοκ ; η δυναμική γυναίκα αποδομήθηκε. Λύπη.

παύσεις πόνου.

σιωπή και.. ξέσπασμα ξετυλιγμένο σε χρόνο  νικημένο από ακαθόριστες αυγές οργανικής ματιάς/ ωχρό μισοσκόταδο λίγο στην αφή μας ακόμα- έρχομαι να σε βρω

έχω ένα οπλοστάσιο από χιούμορ κρυμμένο στον σακατεμένο μου εαυτό

έχω μια θέληση πιο βαθιά από την πνιγερότερη δυστυχία

κήπος εσπερίδων και το δέντρο της ζωής: εν ποταμω τους τεχθεντας και την γυμνοπαιδειαν και μεντοι τα συμποσια και τα φιλιτια εχοντας ται ηδοναις εν αριστια

και πλήρης εκκένωσης δρόμου: αστική γειτονια στο κέντρο της πόλης.

σκήνη πρώτη από σακάτη μεθύστακα εγκλωβισμένο στα κρασπεδα.

σκηνή δεύτερη: βόμβος ήχου τρομοκρατημένων πολιτών. «να φωνάξουμε την αστυνομία»

απομακρύνθηκαν όλοι άμεσα κι ο άνθρωπος μεταφέρθηκε παραμάσχαλα σε ένα σκαλοπάτι διαμερίσματος. Ακούμπησε η πλάτη του σε τοίχο. κλήθηκε το ασθενοφόρο.

ο διαλυμένος άνθρωπος άγγιξε το χέρι του άλλου ανθρώπου με στοργή. Η ευγενική Εκάτη που κοιμόταν μέσα του φανέρωσε τη λέξη ανάσα.

Συνδρομή για ανασήκωμα φόρτου ναι.

Συνδρομή για ξεφόρτωμα όχι.

Ακολουθούμε τους δρόμους μας, ναι. έτσι και εγώ το οριστικό μου το έχω επιλέξει. Δεν είναι κακό να επιλέγει κανείς τον τρόπο με τον οποίο θα τελειώσει. Δεν είναι κακή η συνθήκη της ανυπέρβλητης αφαίρεσης. Είναι όμορφη η συνθήκη της εξωτικής παρουσίας.

πίσω από την παραμόρφωση ένας υπέροχος κήπος ενέργειας. θετική αδιαφορία και μετατόπιση: η αισθητική δεν είναι ιδεολογία

όπως κι η ιδεολογία δεν πάσχει από καταναγκασμούς.

Συνθήκες δοκιμασίας με πρόσχημα το παιχνίδι: κυβισμένο πρόσωπο γυναίκας πίσω από τα ποτήρια του κρασιού. Αποκλεισμένο της το χαμόγελο εγκαταστάθηκε μέσα μου.

άλλη μια  εσωτερική ανάσα.

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

