ωμές εισαγωγές και δάφνες

γιωργος καλλεργης

 

————–

..μου πρότεινε

να κατέβουμε στο κόσμο της θλίψης,

της κατάχρησης και των νωχελικών εξάρσεων,

μέσα στο θερμό ψύχος της γιορτής του θανάτου

δεχτηκα με χαρά γιατί

είμαι σίγουρος πως κανείς δεν εξορίζεται

κι ούτε ποτέ αποδιώχνεται

από την ουσιώδη πατρίδα του

τα ταξίδια αυτά είναι γρήγορα

το τώρα σβήνεται σε ένα αύριο

που το έφερε σε διαδοχικές προσθέσεις

η απορυθμία της αίσθησης

η βρωμιά σου έρχεται με τα παράσημα του σώματος

οι φίλοι σου πεθαίνουν ένας ένας

και χαμπάρι δεν παίρνεις τι έπαιξε σήμερα

το ίδιο οι πράξεις  που ενσαρκώνονται

μέσα στον χώρο που υπάρχουν

τα σύνεργα της ιεροτελεστίας

εγώ δεν έχω θέμα

δεν είμαι καλός άνθρωπος

ούτε κακός

δεν είμαι μανιχαϊστής

χειρίζομαι τις ουσίες

όπως χειρίζομαι τα όπλα

όπως απλά ανασαίνω

οξειδώνομαι για να ζήσω

ουράνια δικαιώνομαι

επί των νεκρών μια κατάβαση

 

και τώρα κάθισα

όσο πιο αναπαυτικά γινόταν

κι οι μέρες πέρασαν γρήγορα

μέσα σε έναν γιγαντιαίο ύπνο

τρικυμιώδη έκσταση θυμίζει

κοιτάζω τα μάτια του πατέρα

όταν πεθαίνει μανιακά

άλλη μια μέρα μου διδάσκει να ζήσω

 

Ω ναι: στα ερωτικά χάδια του θανάτου

είμαι ικανός.

με έναν τρόπο τον έχω νικήσει

ετούτον τον θεό.

Του επέβαλα ολύμπια

την λιγότερη φρίκη.

Τον έφερα δηλαδή

ισοπαλία.

 

και δεν έχει να κάνει με σκληρότητα αυτό.
με κυνισμό έχει να κάνει. γιατί ο κυνικός μόνο γνωρίζει
πως το απόλυτο, είναι η οδός στο μέτρο μιας τιμής
από το ένα της πρόσημο στο άλλο
ώστε απλά την διανύει, χωρίς άγχος,
ή τον γενικότερο φανατισμό των πανικοβλημένων
και των λοιπών αμύητων.

 

ic_00000

 

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

