γραμμή ταξίδι φιλότητα και μερικές αυστηρότητες (ίσως)

γιωργος καλλεργης

————–

1)

οι μαύροι άγγελοι είναι αφελείς

ποντάρουν πολύ γρήγορα στον ξεπεσμό μας

αλλά με μια χούφτα θάρρος η κοσμογονία ξεκίνησε

ένα ίδιο σύμπαν από τη ζωγραφική του Manet ή μια περιήγηση στο φανταστικό μουσείο του ανισσόροπου

και που να το φανταζόταν ο Μαλρώ, αυτός είναι ανισσόροπος πράγματι κι είναι πολύ ωραίο όταν δεν σου καίγεται καρφί,

ότι τα όρια μεταξύ κορνίζας και περιεχομένου

άστραφταν την λανθάνην Νύχτα

και τα αστέρια έπεφταν χιόνι- πραγματικό χιόνι όπως σε κάθε μεταμόρφωση αληθινή αυτό συμβαίνει

και μία μία οι λέξεις καρφώνονταν στην παγωνιά ψυχρές ατμοί ανάσας

κι ήταν ωραία να περιφέρεσαι και να το ζεις , περαστικός σε μια πολιτεία πάγου

που οι ανάσες άχνιζαν φράσεις της σκέψης και κρέμονταν φθόγγοι και πιασμένες αγκαζέ οι παραστάσεις

αδιάφορος για το αν είσαι ένας θεσμός που βίαια διαγράφεται

ή αν αρνιέσαι τις κυρώσεις ή τις υποθέσεις πως άλλοι εκτός από εσένα τον ίδιο μπορούν να σε λυτρώσουν.

όχι- με ένα απλό αποστομωτικό όχι άφησες τον εαυτό σου έρμαιο-δηλαδή δώρο όπως έρμαιο αυτό πραγματικά σημαίνει , η επαφή με τον Ερμή που στέκει εκεί κάπου παραδίπλα και συναντάει τη χελώνα, την πιάνει παιχνιδιάρικα την ξεκοιλιάζει στοργικά και παίρνει τα σπλαχνικά της και φτιάχνει χορδές παιδί καθώς είναι και μόλις που βγήκε να κάνει μια βολτίτσα, την πρώτη λύρα του κόσμου ναι ναι,εκείνην εκείνην,  αλλά ναι, αυτό συνέβαινε την εποχή που οι χελώνες δεν έπεφταν θύματα υπερκατανάλωσης κι έτσι δεν είχε οριστεί τόσο αδυσώπητα το καλό και το κακό παρά που ήταν φυσικό ή αφύσικο

τώρα σε τούτην εποχή αν αυτό το έκανες  θα ήσουν απλώς ένας βρωμιάρης άξεστος δολοφόνος. Όχι. Οι θεοί δεν είναι μονάχα αυθόρμητοι έφηβοι με καλό στιλ, είναι και ώριμοι άνθρωποι με γοητευτική φύση, είναι και γέροι που έμαθαν να αποδίδουν το ωραίο ή το όμορφο χωρίς να συμμετέχουν στη σάρκα

και γενικά για να μην μακρυγορούμε

με ένα πείσμα από ζιγκ ζαγκ ο καθένας ζει μέσα στη λύση της χρονοφούσκας του

-προφορικός λογος και μερικές συλλογισμών για να υπολογίσουμε τις μετρικές. Πως τα πήγε μέχρι στιγμής το ποίημα. Συλλογή από πόζες: φάσμα σκιών του καθούμενου. Αποκαθούμενος. Καθούμενος.

“Δεμένα πισθάγκωνα παλλόμενα συμπαγή φώτα του φανταστικού κόσμου ζωντανεύουν”,

εδώ το φανταστικό λειτουργεί σαν επιβράβευση ή άλλος ένας τονισμός του μωβ από έμφαση.

Έτσι με αυτήν την φράση μπορώ να αδιαφορήσω, να διαφοροποιηθώ, να περάσω την αλήθεια σε ένα διαρκή βήμα από ειλικρίνεια

μπορώ να είμαι αυτοδίδακτος ναι, απλά που και που,

όλοι χρειάζονται μερικούς ικανούς παρταινέρ

κι ας είναι τραγωδία λαγνεία αισθήσεις ή ότι εσείς επιθυμείτε

2)

μ αρέσουν οι γυναίκες που είναι αγενείς αλλά που δείχνουν πάντα όμορφες

μερικές φορές μπορούν και κατουράνε όρθιες

ιδιαιτέρως τότε ενθουσιάζομαι πολύ και τις αγαπώ

άλλες πάλι φορές φωτογραφίζονται γυμνές κρατώντας ανάμεσα στα επίμαχα σημεία μικρά κίτρινα παπάκια

-ύστερα ένας ευχάριστος περίπατος στο ζωολογικό κήπο να ταϊσεις τα πουλερικά

3)

ας υποθέσουμε λοιπόν ότι είστε καλλιτέχνης.

Ξέρετε, χρησιμοποιείτε τότε μια πολύ ιδιαίτερη και δύσκολη λέξη, τη λέξη εκθέτω,τότε….

μα,το εξαιρετικά δύσκολο στην όλη υπόθεση όμως

ίσως έγκειται αλλού..

γιατί το ιδιότροπο στα ζητήματα της έκθεσης

ήταν πάντα μια απογύμνωση εκείνου που την έπραττε.

Και πρέπει τότε κανείς να είναι αποφασισμένος να πάρει το κόστος.

Πρέπει να είναι έτοιμος.

Όπως εγώ όταν εκθέτω τους όρχεις μου..ή τον μακρύτερο συνοχεύς..

αναρρωτιέμαι…

είμαι λοιπόν τότε ένας επιδειξίας?

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s