εν δειπνοσοφιστών προς διερεύνηση

VV

 

σήμερα πάλι

είναι μια μέρα,

από αυτές τις μέρες που δεν έχω όρεξη καμία

τίποτα

μηδέν

νέκρα

έχω διάφορα δικά μου

προσωπικά

που δεν θέλω να τα συζητήσω

προσωπικά που ο καθένας έχει,

ωστόσο συνέβη κάτι πολύ περίεργο που αξίζει να το ψάξω

έτσι για λίγο

για να δω τι σόι δημοκρατία υπάρχει εδώ στην Ελλάδα,

όπως για παράδειγμα

το αν κρατικοί και εθνικοί οργανισμοί,

τέτοιοι όπως ο στρατός, η αστυνομία, οι δικαστικοί θεσμοί και τα τοιαύτα

έχουν το συνταγματικό δικαίωμα να παρεμβαίνουν στην ζωή του πολίτη

επειδή δεν τους αρέσουν αυτά που γράφει.

Σημειώστε πως είμαι υπέρ

να φορολογηθεί η εκκλησία.

και τώρα που το σκέφτομαι

θυμήθηκα πως έχω μια παγωμένη μπύρα στο ψυγείο,

ωραία.

Σήμερα λοιπόν θα γίνω μια μέρα από θύελλα,

που θα τα πάρει και θα τα σηκώσει όλα.

και ειρωνεία- πριν από λίγο έβλεπα στο κρατικό κανάλι

για την ζωή του Ανδρέα Παπανδρέου κείνα τα χρόνια ίδρυσης του ΠΑΣΟΚ,

αλλά και μια του δήλωση,

πως αν χρησιμοποιηθούν άλλοι δρόμοι παράταιροι για να συκοφαντίσεις ή να τρομάξεις, ή να εκτελέσεις κάποιον

αν αυτό το κάνει ένας πρωθυπουργός για παράδειγμα

τότε με τη Δημοκρατία  παίρνει διαζύγιο.

κι έρχομαι τώρα στα δικά μου και λέω,

ωραία

ωραία

και τι σχέση έχουν τα προσωπικά διαζύγια των ποιητών

με το στρατό?

ας ρωτήσω ακόμα μια φορά χρησιμοποιώντας τις παύσεις..

προς το ψυχρό μεθύσι τραβώντας

μήπως τίποτα από όλα αυτά δεν συμβαίνει,

μήπως εκείνη η φωνή στο τηλέφωνο

εκείνη η πρώην,

κούπες μου έριχνε στραβές

για να κουρνιάσω στην ταπείνια ή στον τρόμο.

Περιφρονώ και τις δυο δυνατότητες όμως

γιατί κατουρώ όρθιος πίνοντας μπύρα 

και φεύγω χωρίς να ανεβάσω το καπάκι

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

