ουτοπικά σενάρια για το σινεμά

γιωργος καλλεργης

—————

Σκηνή Πρώτη: βρίσκεσαι ερωτευμένος χωρίς να την γνωρίζεις. Φοράει ροζ περούκα και γυαλιά και μιλάτε για σάντουιτς.

Κανείς δεν ξέρει για καμία καντίνα.

Σκηνή Δεύτερη: μια μέρα επιστρέφεις στο διαμέρισμά σου και βρίσκεις παντού μηνύματα γραμμένα σε πορτοκαλί χαρτί Α4. Στο πάτωμα, στο ψυγείο, στο γραφείο, στα σκαλοπάτια της κρεβατοκάμαρας, στο κρεβάτι, στο μαξιλάρι.

σκηνή πρώτη: παντού σκοτάδι.

σκηνή δεύτερη: σε έψαχνα παντού.

σκηνή τρίτη: θυμάσαι που σου έλεγα είμαστε περαστικοί?

σκηνή τέταρτη: είμαι τόσο ερωτευμένη μαζί σου!

σκηνή πέμπτη: μην ψάξεις να με βρεις.

σκηνή έκτη: παντού σκοτάδι.

Σκηνή Τρίτη: Το ίδιο βράδυ βρίσκεσαι στο bar . Στην είσοδο μια Γερμανίδα σε φιλάει στο στόμα και φεύγει. Δεν μπορεί να σου μιλήσει. Συνοδεύεται. Όπως και να χει πας στον πάγκο και παραγγέλνεις. Είσαι για ένα δύο στα γρήγορα.

Σκηνή Τέταρτη: κάθεται δίπλα σου και δεν φοράει περούκα. είναι όμορφη κι έτοιμη να κλάψει ή να γελάσει. δεν μπορείς να διακρίνεις καμία διαφορά, ποιο ειναι ποιο και τι είναι τι..

Σκηνή Πέμπτη: την επόμενη μέρα είσαι σε ένα πλοίο. φεύγεις.

Σκηνή Έκτη: τώρα βρίσκεσαι σε ένα γραφείο κάπου σε μία σοφίτα μια Κυριακή απόγευμα, και γράφεις αυτό το ποίημα. έχεις ζεστό καφέ αρκετά τσιγάρα κάμποση μουσική και φυσικά αυτές τις αναμνήσεις. είναι καλό να μαθαίνει να γερνάει κανείς.

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s