Ο Πόλεμος Μέσα μου

γεώργιος καλλέργης

Θα πεθάνω χωρίς να με νοιάζει αν θα πονάω ή όχι. Το φίλο αυτόν όμως δεν θα τον επιλέξω ποτέ, γιατί ακόμα κι αν πω τον επιλέγω, δηλαδή αυτοκτονώ επειδή έτσι νικώ τον Θάνατο, τότε είναι σαν να υποκαθιστώ τα καθήκοντα αυτού του όμορφου θεού χωρίς να τ’ αξίζω. Όχι. Δεν είμαι πιο πάνω από τον Θάνατο για να μπορώ να αφαιρώ ανθρώπινες ζωές, γιατί αν το έκανα θα έπρεπε ως θεός να το κάνω για πάντα για πάντα. Όχι. Μου είναι φυσικώς αδύνατο. Αλλά όμως κάνω κάτι άλλο. Κάτι που ως θνητός, μου επιτρέπεται.  Τούτο τον υπέροχο θεό τον περιμένω, τον  περιμένω ήρεμα κάπου σε μία βιβλιοθήκη, σε ένα καφενείο, σε ένα κρεβάτι,  σε μία κατάχρηση, σε μία ερωτική εξομολόγηση, σε έναν χορό. Το περιμένω στα όνειρά μου, σε έναν περίπατο ή σε μιαν αδιαφορία. Ναι, θα πεθάνω χωρίς να με νοιάζει αν θα πονάω ή όχι. Τον πόνο, τον πόνο έχω επιλέξει να νικήσω. Όχι τον θεό.

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

