ροηχοες

καλέργης γιωργος (VV)

καίει μέσα μου η στηθός του άνδρα

να ησυχάσω δεν μπορώ, στους τοίχους, στα ταβάνια ξαμολιέμαι και χτυπάω,

καίει μέσα μου ο νόμος της βράσης, αυτή η νύχτα  η κατακουοντα την εκεινης φωνην

θέλω τη Φονό τον δικό μου ή του άλλου, λέω, την θαυμαστον καλεισθαι, το αθικτον ,την Γαιαν

αλλά καί μέσα μου και θραύση του πυρός, καίει μέσα μου το πνεύμα,

τα ποιήματα όλα και τις μουσικές

το γλάγος : το λαιμοπέδαν γεράνων μητέρα στα στήθια που βυζαίνω

Ω το πάθος μου έχει ανοιχτεί, θες το μωρό πίσω από τη μητέρα ή γιασεμιά  να κράζουν πίσω από τις γύμνιες

Γη είμαι κι είναι δίκαιος το είναι του πετρώματος.

Έτοιμο τ αίμα για το ‘να, ή τ’ άλλο.

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

