εν πυλω εν νεκυεσσιν

γιωργος καλλεργης (VV )

εν πυλω

εν νεκυεσσιν

μια μέρα απο σπασμένη καρέκλα

το πείσμα από έναν περίπατο

η παιδική φάτσα μέσα από το κιγκλίδωμα

το φυσίγγι από αφρό αστεριού

μερικά ίθασαι ημας  μπροστά στον ήλιο κι έσπερον την εσπέραν προς τους poetae minors

και μια αντίδραση από ήθος

ένας μορφασμός από το πλάτιασμα της ρίζας

ορμητικός όπως η οσμή στην μύτη

η ερωμένη σου

η ερωμένη του

η δικιά μου ανικανότητα να σχετιστώ με οποιονδήποτε

ένα καπρίτσιο της φύσης μου

όχι

δεν τα βάζω ποτέ με τη μαμά

α -το πολλώ για να μπορώ να δίνομαι σε όλους

και τώρα ελάχιστα ομιλητικός με τα φύλλα τέφρας

κι όσο πάει και χειρότερα

θηρίο από περίγραμμα μηρού κι αμερόληπτος με την αθάνατη δίψα,

ακούγεται μουσική

ωραία μουσική

έχω κι ένα μπουκάλι absolut

δεν μου καίγεται καρφί που έκανα διαφήμιση, δεν το σκέφτηκα έτσι,

ένα ηχείο κάνει χρατς χρουτς

το ξερίζωσα

τώρα δεν ακούγεται χρατς χρουτς

τώρα μιλώ στο δοξάρι με την μελωδία της

έχω ακόμα δύο ηχεία

οπότε, ακουειν ερωταν μανθανειν διδασκεσθαι ιστορειν

μια σπονδή

μια ικεσία

άκουσέ με

άκουσέ με

εν πυλω

εν νεκυεσσιν

μια μέρα άνοιξα τα μάτια μου ,

στην αρχή είχα κολλήσει το κεφάλι σε κάτι,

έβλεπα μόνο μια γκρίζα επιφάνεια και τίποτα άλλο,

τράβηξα το κεφάλι λίγο μακρύτερα κι οίδα ένα βότσαλο

τράβηξα το κεφάλι λίγο μακρύτερα κι οίδα πολλά βότσαλα δίπλα δίπλα,

τράβηξα το κεφάλι ακόμα πιο πίσω

οίδα μια ολόκληρη παραλία, με θάλασσες,  με τους αέρηδες, τους σχοίνους και τα αλμυρίκια, τα βουνά και τη μοναξιά της αντίληψης αυτού που βλέπει

τράβηξα το κεφάλι ακόμα πιο πίσω

κι οίδα εκείνην τη θεά που με τόσο σεβασμό αποκαλώ

θεά Ιστορία

τώρα δεν έχω καμιά δικαιολογία

τώρα δεν έχεις καμιά δικαιολογία

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

