εκτός (αστικά πορτρέτα αρ. 5)

θα πιάσω την αγωνία και θα την χαράξω στον εαυτό μου

θα πιάσω τον εαυτό μου να φτάνει στο μέλλον και να συναντά το παρελθόν.

Χωροχρονική κυρτότητα ονομάζεται αυτό αλλά δεν γαμιέται,

η ανίστορος ταυτότητα των μονόφθαλμων λέει πάντα τα δικά της.

Αλλα και πάλι έχω κοιτάξει το πτώμα μου και δεν ιδρώνω καθόλου

δεν με ενδιαφέρει το τέλος

η φήμη

οι εντυπώσεις των άλλων,

χαχαχαχα..

ίσως δεν λέω την αλήθεια,

ή ίσως την λέω

καταλαβάινω πως τίποτα δεν μπορεί να με αναγκάσει να αλλάξω δρόμο,

έχω επιλέξει την μεταγλώσσα, την μεταδράση την μεταφυσική που μου πάει,

έχω χιλιάδες μάτια μέσα σε δυο ματιές

χιλιάδες αυτιά σε δυο μονάχα ήχους

μπορώ να ριχτώ στον γκρεμό και να πετάξω με μια μονάχα ειδίκευση στην άποψη

να τρέξω ελεύθερος στην αυλή και να παίξω με τις γάτες καυλωμένος

μπορώ να καθομαι με τις ώρες στις αποβάθρες και να κοιτώ τρένα να φεύγουν και τρένα να έρχονται

μπορώ να φτιάξω ασύληπτα ποίηματα και να φρενάρω τον φρενήρη ρυθμό έτσι για να την σπάσω γενικώς

να πλακωθώ στις μπουνιές λίγο αργότερα με τον πρώτο τυχόντα που θα μου πει πως πρέπει να κάθομαι στο παγκάκι με τον τάδε τρόπο

να κατουρήσω μέσα σε μία γλάστρα

να θαυμάσω ένα γκράφιτι

ή να με ξεκοιλιάσω στα συστατικά μου με ένα κατσαβίδι

κύριες φλέβες καρδιά αορτή κοιλιά αρτηρίες και αρτηρίδια κι έτσι να σας αποκαλύψω ότι δεν είμαι ρομπότ,

ζήτημα αδιάντροπης ειλικρίνειας είναι αλλά έτσι με το γεννάιο ψεύδος που σας ποτίσανε

πάω κι εγώ κρατηθώ από τον πέμπτο με τα πόδια να αιωρούνται στο κενό και να γελάσω

α ναι,γελάω με τον ίλιγγο

μόνο και μόνο για να μπορώ να κάνω πολλές μαλακίες

 μόνο και μόνο για να γελάσω

να πως είμαι γυμνός και εμπρός στον πειρασμό του λέω όχι- δεν υπάρχει ρε μαλάκα πειρασμός! Λάθος στα είπανε. Το κάθετί έχει το θεό του και τη θεά του. Τους σέβεσαι περνάς. Δεν τους σέβεσαι και παίρνεις τα αρχίδια μου.

Εμένα τώρα για παράδειγμα, εμένα που με βλέπεις αξύριστο για αιώνες

και μέθυσο από ανάγκη,

εμένα τον γελοίο, ποιος θεός με κυβερνά αυτή τη στιγμή μικρέ μου?

Χαχαχαχα

Μια παροιμία των προγόνων μου, ναι των περήφανων ειδωλατρών,  λέει πως

ο αδαής ή λίγο μετά ο ημιμαθής, κατηγορεί πάντοτε τους άλλους,

ο μεμυημένος τον εαυτό του,

ο σοφός κανέναν.

Κάθομαι τώρα εύθρυπτος οψων τε και ζωμων οξιδος συμμικτον τινα οσμιν οδωδε

εδώ στα μπαλκόνια της πολύτιμης μοναξιάς

σας κοιτώ όλους και βάζω τα γέλια.

Αλλά θα σας πω και κάτι, έτσι, έτσι για να συνέρχεστε σιγά σιγά.

Πατρίδα μου είναι η Ευρώπη και πόλη μου η Ελλάδα.

Πάτε τώρα με τα κουβαδάκια σας να παίξετε κι αφήστε με ήσυχο εν τω πολλώ.

Όταν θα μας χρειαστείτε

θα είμαστε εκεί.

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

