καταγγελτικόν αντιποίημα- επακανονικοποίηση

γιωργος καλλεργης (VV)

στην μονοθεϊστική θρησκεία

στον Ιουδαϊσμό

στα αυθεντικά Εβραϊκά κείμενα των Ιουδαίων

ο θεός

λεκτικά

αναγράφεται με μία λέξη

την γνωστή τετραγράμματο ΠΙΠΙ (εβρ. יהוה),

ελληνιστί: Γιαχβέ.

Αλληλούια Hallelu-Yah λένε, που αυτολεξή  σημαίνει,

αινείτε (δοξάστε) τον Γιαχβέ.

Στον Χριστιανισμό και στον Μωαμεθανισμό,

στα κείμενα των αποστόλων

όταν αναγράφεται η λέξη Κύριος, Θεός, Χριστός, Ιησούς

αναγράφεται ως ΠΙΠΙ (εβρ. יהוה).

και νοείται ως η τετραγράμματος του θεού της Παλαιάς Διαθήκης όσο και της Νέας

δηλαδή ο εθνικός θεός των Εβραίων

ο Γιαχβέ.

Τα γράφω αυτά και τα αναφέρω γιατί πολύ απλά

θέλω όταν θα μας κοιτάτε στα μάτια όλοι εσείς που δηλώνετε

Χριστιανοί ή Μωαμεθανοί

θέλω να κοιτάτε στα μάτια τους Υιούς του Διός

και να γνωρίζετε ό,τι γνωρίζουν,

και γνωρίζουν καλά.

Μη μου ζητάτε λοιπόν να βαφτιστώ στο όνομα του Γιαχβέ Χριστού σας

Μη μου ζητάτε να νυμφευθώ στο όνομα του Γιαχβέ Θεού σας

Μη μου ζητάτε να κηδευτώ στο όνομα της αιτίας που σπάραξε τον πολιτισμό του ανθρώπου με τους φασιστικούς κώδικες των Ιουστινιανών και των Θεοδοσίων σας.

Έχω επιστρέψει στις πολλές διαστάσεις. Έχω επιστρέψει στην πανάρχαια επιθυμία μου. Έχω επιστρέψει στη μητέρα  Φύση κι έχω επιστρέψει στον Όλυμπο

έχω ονοματοθεσία δική μου

γάμο δικό μου

και κηδεία δική μου,

όπως ορίζει η φύση του προγόνου

όπως ορίζει η φύση της βούλησης

όπως θερίζει το δρεπάνι το στάχυ

όπως η θέληση  του ονείρου

ή η σεμνότητα μέσα στην ευτυχία

ή το ξεσάλωμα μέσα στην σεμνότητα

ή όπως η αντίληψη του ήρεμου

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

