κυνικά σχεδιάσματα επάνω στην αλήθεια (αρ. 3)

γιωργος καλλεργης

 

——————————–

μερικές φορές
ενω το θέλεις
και το θέλεις πολύ
απλά δεν σ’ αφήνουν
και δεν σ’ αφήνουν καθόλου
να πεις την αλήθεια
και να την πεις όλη
όπως είναι

χωρίς μα
χωρίς μου
χωρίς σου
χωρίς του

κι έτσι το ξεκινάς και τους το λες
αυτό είμαι κι εκείνο κάνω
κι άμα αρέσει
-μπράβο, σου λένε
μαζί σου
αλλά αν θέλεις να το κάνεις μαζί μου,
θα το κάνεις έτσι κι έτσι
κι αλλιώς εκεί
αλλιώς εδώ
ειδάλλως εμένα ξέχασέ με.

Και λες εντάξει,
θα το δοκιμάσω έτσι εκεί
κι αλλιώς εδώ
όπως το θέλει
τι σκατά, αφού στο τέλος τέλος
θα κάνω αυτό που μ’ αρέσει,

αλλά πάντα όμως
πάντα
τότε
τίποτα ποτέ δεν είναι αρκετό
και μπαίνουν τόσα πολλά παραθυράκια στην πράξη
γιατί εκεί τότε αυτό έπρεπε να το κάνεις έτσι σου λέει,
κι αυτό εδώ τότε, έτσι κι έτσι κι έτσι
για αυτό δεν σε ακούω και σε κατηγορώ πως μου κρύβεις
και μου κρύβεσαι και σε αποκαλώ ανειλικρινή,
και πλάνη μες την πλήξη

όμως πάντα
την επόμενη μέρα
μετά από πολλές επόμενες μέρες
είναι αλήθεια
ξυπνάς πιο ψεύτης από ποτέ
όταν η αλήθεια σου έχει αποκτήσει
μια συνθήκη
μες την επιθυμία του άλλου.

Έτσι λοιπόν,
κάνω μια μουτζούρα και θυμάμαι:
σχετικά πρόσφατα απέκτησα
μια αξιοπρόσεκτη συνήθεια,
κρύβομαι κι αφήνω τους άλλους
με πράξεις κρυφές κι ανέντιμες
να με ξεμπροσθιάζουν
αποδεικνύωντας έτσι σε εμένα
και στους εαυτούς τους
πως τίποτα άλλο δεν ήμουν
παρά το θλιβερό εκείνο πλάσμα
που βούλιαξε στην επιθυμία του
στον καταπιεσμένο του θρήνο

χωρίς μα
χωρίς μου
χωρίς σου
χωρίς του

 

431208_255773284525048_996292269_n

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

