υπέρηχοι ρυθμοί ΙΙ

γιωργος καλλεργης (VV)

———————————–

πάσχω από βρυχηθμούς. μα κι εσείς καπνοί κι εσείς .. (παύση για στρίψιμο τσιγάρου στα 2sec), ύπουλα σκότια φίλοι μου, εσείς, εσείς από εμένα, εσείς από εμένα πάσχετε? -λέτε πως δεν υπάρχει καημός μα εγώ θα σας αποδείξω πως υπάρχει μονάχα νί…κη.

Όχι δεν συμφωνούμε. Εσείς σκορπίζεστε παντού. Εγώ όμως, εγώ ο σκυμμένος, εγώ εκείνος που καρτερά να καεί. Ναι,έχετε δίκιο. Αναλαμβάνω τον φόβο μήπως και τον υποστώ.

Το δέρμα μου λοιπόν είναι σκληρό από την κακουχία? Πότε το ονομάσαμε έρωτα, πότε πείνα, πότε πόνο πότε χαρά? Πρέπει λοιπόν να σηκώνομαι ξαφνικά από το κρεβάτι για να μάχομαι την ποίηση? Πρέπει λοιπόν να σηκώνομαι ξαφνικά για να τραγουδώ τη φωνή που με συνεπαίρνει

στα τρίσβαθα του πνεύματος μ’ όλα τα διέξοδα νεκρά λοιπόν, πλασμένος για να βόσκω δημιουργίες κι άλλες βλακείες που φθονούνε οι ταπεινοί που καίγονται,  ορίστε, ορίστε το πρόσωπό μου,

χύστε μου αγάπη και παιδική ηλικία, ρίξτε μου απολαύσεις και συνειρμούς από δίψα, το καρτερικό υφος και τη βροχή και τον άνεμο,

πείτε μου πως είμαι φτιαγμένος να ζω για τους άλλους,

ανάσα ήσυχη,

έντρομη άγρια μορφή ζαλισμένη

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

