πρόχειρα σχεδιάσματα επάνω στον αρνητισμό (αρ. 6)

γιωργος καλλεργης

 

 

————-

 

 

 

 

όταν μου δείχνουν δαφνοστεφανομένο τον Τζέσουα,

τους δείχνω τις δαφνοστεφανομένες αρχαίες μου πόλεις,

τις δαφνοστεφανομένες μου τέχνες,

τις δαφνοστεφανομένες μους λατρείες.

 

Μετά από λίγο καθε τόσο

οι καμπάνες

χτυπάνε για μιαν εσπέρα

ή για έναν εωθινό,

σε λάθος πατρίδα και για λάθος θεό

 

όμως εγώ

για Ολύμπιους θεούς και

για  νεκρούς Έλληνες ειδωλολάτρες

 

άκλαφτους

άκλαφτος κι εγώ να πάω

 

εκείθε π’ ουρλιάζω

τις δικές μου καμπάνες

 

τη σιωπή μας Νεστόριε

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

