πρόχειρα σχεδιάσματα επανω στον αρνητισμό (αρ. 9)

γιωργος καλλεργης

 

———————–

 

Μέσα στις δικές μου νύχτες κούκλα

υπάρχει μονάχα ο Ποιητής που επιβιώνει.

Δεν είπα ποτέ πως είμαι παράδειγμα προς μίμηση

άρα τη βαθιά αλήθεια μόνο εγώ μπορώ να τη μιλήσω.

Και ξέχασε το θέατρο κούκλα.

Ξέχασε μιαν ερμηνεία. 24 ώρες το 24ωρο και 365 μέρες το χρόνο

δεν είναι ερμηνεία, είναι υπερερμηνεία.

Υπάρχει  μονάχα ο πουρισμός της λυρικότητας

του τι νιώθω τώρα-εδώ και τώρα συνεπώς.

Υπάρχει ένα πλάσμα κυνηγός ένα πλάσμα μεθυσμένο,

τώρα, εδώ και τώρα.

 

Υπάρχει το επιπροσθεν ποιουμενον, ζωη την αντιστροφο ερ(ρ)ωμενην.

Εδώ πέρα κούκλα μου, την  ποίηση τρένο ανυπόμονα  στάσιμο ξέχασέ την-

(ή το πορτραίτο γυναίκας με βαριά ωραία στήθια),

την ποίηση του καριερίστα σπιούνου

που σε έκανε ερωτευμένη

ή του έδινε του άλλου  νομπέλ, όλα αυτά να τα ξεχάσεις.

Τράβα βραβέψου με τους άλλους αν ζητάς τη ζωή εύθραστη και μόνιμα λεπτολόγα.

 

-Διατηρώ βέβαια την μαγεία των λέξεων. Μην ανησυχείς. Αν το θελήσω ο θρίαμβος της λέξης μετατρέπει τη σκληρή πέτρα σε υγρό ερεθισμένο πηλό. Αλλά δεν διατηρώ αυλικούς και κόλακες μωρή μαλακισμένη. Ζω κάτω από την αρχέγονη γη. Είμαι η γη και μέσα μου χωρούν όλα τα άγρια παιδιά της.

 

-Κοίταξέ με σπονδυλωτό σαν οργανικό μετρό που μεταφέρει επιβάτες στις αβύσσους.

Μην ανησυχείς. Νάρκισσος τοιούτους καλλιτεχνίζουσας Κυριακής κι όπου να πάει -που θα πάει,

σε λίγο η υπηρεσία του εαυτού μου κλείνει. Απολύομαι πες.

 

Όχι. Όχι.

Εδώ εγώ είμαι Ποιητής. πότερον επι της γης η θαλαττης φεροντας

ει δε επι γης αναπαυομαι

επί γης τα ονειρά που ροχαλίζω.

 

—Είμαι αλήτης κούκλα. Λάτρης του Πανός. Ζόρι κανένα?

Μαχαίρι Εξορκισμός τους Εαυτούς μας Λογοκρίνοντας?

Ζόρι κανένα πριν μιλήσω για τα υπόλοιπα μοχθηρά μου τραγούδια?

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

