πρόχειρα σχεδιάσματα επανω στον αρνητισμό (αρ. 10)

γιωργος καλλεργης

 

 

————–

 

 

 

ξέρετε, δεν είμαι ο τύπος του πολύ ωραίου άντρα,

αν οι θεοί της ομορφιάς κατέβαιναν

για να συλλέξουν τους θνητούς τους

σίγουρα δεν θα με έπαιρναν μαζί τους

είναι που σιγά σιγά τα μαλλιά μου πέφτουν,

οι αντοχές μου ελαττώνονται,

οι ορέξεις μου λιγοστεύουν

αποκτώ συνήθειες γεροντιού με ένα τρόπο ολοένα και κάθε μέρα,

 

αλλά εκείνη τη μέρα,

είχα βγει για μπάνιο με την καλύτερή μου φίλη  και μια φίλη της,

είχαμε βρει μια καλή παραλία ονόματι Κουλούμπο

με τοίχος γραμμών στα βράχια τυρβωειδών πετρωμάτων ηφαιστείου

κι εκεί έμπαιναν οι αληγείς

και κάτω από τον θερμό πηχτό αέρα

έκαναν τα φύκια στην παραλία να στροβιλίζονται

για να χορέψουν τους κυκλώνες,

 

και βγάλαμε  τότε τα πρόχειρα ρούχα μας

και μείναμε με τα μαγιώ μας όπως όλοι,

κι ολόγυρα κόσμος με τις οικογένειες του

μαμά μπαμπάς παιδιά και καμιά θεία ή κανάς κουμπάρος

τέτοιος κόσμος, τέτοια σύνθεση,

κοιτάξαμε και τη θάλασσα,

όμορφη και κύμα καθόλου,

 

κι ύστερα αρχίσαμε να αλειφόμαστε με λάδια

και τότε τα σώματά μας άρχισαν να λάμπουν σε τούτον τον άγριο ήλιο

ω,τι μουνί είναι ο φίλος σου

είπε η φίλη της φίλης μου για μένα

όταν κοντοστάθηκε κοιτώντας τη ζαρωμένη κοιλιά μου,

κι ήταν εκείνη η περίεργη στιγμή

που έβγαλα το μαγιώ μου σε ένδειξη διαμαρτυρίας

εν τη σιωπή βοώντας και ηλίω ρεμβάζοντας

τους φυσικούς ήχους της ειρωνείας

 

κι έτσι οσάν αιπόλος στα κοπάδια

στα βότσαλα κυλίστηκα την αμέριμνο

και την προσωπική μου γύμνια

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

