εντός (αστικά πορτρέτα αρ. 12)

γιωργος καλλεργης

————————

ελάτε μαζί μου γλυκιά μου,

δεν θα σας στοιχήσει κάτι περισσότερο από ένα χαμόγελο

το πεπρωμένο συνωμοτεί με ένα γαλάζιο Αρλεκίνο

-να κοιτάξτε εκεί! μια υπέροχη συντροφιά τρελών

ανθρωπόμορφων φαλακρών με μυτερά αυτιά

κοιτάξτε τα πόδια τους μικρή μου

να,να κι η παιχνιδιάρα ουρά του τράγου,βλέπετε?

κοιτάξτε κι εκείνους που το σώμα τους από κάτω τους μοιάζει με αλόγου

αυλός κιθάρα και μεθοκόπημα ακούστε τον ήχο τους πως ανεμίζει..

προσωποποίηση της γονιμότητας της Φύσης, κοιτάξτε..!

μα κοιτάξτε τους  θρασείς, τους πότες, τους ερωτομανείς

τους εξαιρετικά φιλόμουσους τους χορευτές

νιώστε  πως μνημονεύεται το γένος των κηφήνων,

α τους  ανέμελους τους  ουτιδανούς τους  αμηχανοέργους

τους σκιρτόποδες τους γλευκόποτες τους κεραστές  τους αιγίποδες

με δέρματα τράγων  ντυμένοι

άλλοι νέοι κι άλλοι γέροι

ω..και τι φοβερή παρέα..

μα .. μα τι βλέπω? αχ, πάμε να φύγουμε μικρή μου, ελάτε γρήγορα μαζί μου,

ο Πάνας με τον Διόνυσο μόλις έστησαν φιλία.

και ποιος  θα το φανταζόταν πως θα τελειώσει η πλάση μες τη χαρά

ω, μικρή μου ελάτε μαζί μου, τρέξτε, πάμε να κρυφτούμε κάτω από τα σκεπάσματα, έρχεται,έρχεται η συντέλεια του κόσμου!!

———————————————————–

(για το συγκεκριμένο κομμάτι έχει λεχθεί το εξής:  «..This is what they play on elevators in hell» .. )

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

