κηρύττω την επίσημο θρησκεία των Ελλήνων (ομοίως προς Ευρώπη)

  • δούλος δεν είμαι κανενός. μέσα μου κυλάνε οι αισθήσεις. είτε η αδυσώπητος είτε η τροφός. Επισήμως δε ορίζω τον Χριστό κάτω, τους θεούς πάνω. Ο Χριστιανισμός σας είναι πλέον αίρεση κι εχθρός


  • όλα θα γίνουν με απλότητα (τροφός). όποιος με εμποδίσει να λειτουργήσω τους θεούς θα νιώσει την αδυσώπητο. Την Ιστορία την έμαθα. Κι όλοι εσείς οι υπόλοιποι πάρετε θέση. Απλά μην σταθείτε εναντίον μου κι ούτε κι εγώ θα σας πειράξω.


  • πες με τρελό, πες με γραφικό, πες ό,τι θέλεις, δεν είναι δική μου η ενοχή, δική σου είναι, εσύ ντρέπεσαι, εσύ δυσκολεύεσαι, όχι εγώ. Εγώ είμαι ευτυχισμένος. Γνωρίζω
  • Έτσι λοιπόν αν θέλω να γιορτάζω τα Κάρνεια, τα Ελευσίνεια, τα Καβείρια, τα Διονύσια, τα ανθεστήρια, τα δαφνηφόρα, τα επινίκια, τους χύτρους, τα αρτεμίσια, τα Ηραία, τα έρμαια, τα Κρόνεια, τα Ηλιούγεννα, και πόσα άλλα, θα το κάνω. Μη τολμήσεις να με εμποδίσεις.

 

Κηρύττω επίσημα την έναρξη της μεγάλης μέρας για την ανθρωπότητα και την αποκαλώ Νεστόρια.

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

