άρειος πάγος Ι

γιωργος καλλεργης

 

 

==============

 

ειλικρίνα..ειλικρινά,

κι όμως για άνθη θα μιλήσω,

πείτε με μισάνθρωπο,

πείτε με μισάνθρωπο

δεν ξέρω

δεν έχω πρόβλημα

μπορώ να ζήσω μ’αυτό

ειλικρινά

το ξέρω

όλοι είναι αλλιώς κι εγώ είμαι έτσι

α

ίσως είναι βίτσιο

ω

ίσως είναι μια κρυφή παράδοση

στίχιση των αιώνων από σκαλισμένα ψιθυρητά στο αίμα

δεν έχω πρόβλημα

ούτε ιδρώτα

το σκέφτομαι σε όλα τα μήκη της αγωνίας

ίσως λίγο να ερεθίζομαι

με τη κακή έννοια,

λέω πως:

μπορώ να σκοτώσω ψυχρά κι αμέσως μετά να ανάψω τσιγάρο σαν να τελείωνα κάνοντας έρωτα,

δεν έχω πρόβλημα

κανένα πρόβλημα,

..ούτε ιδρώτας,

γιατί όχι?

εξάλλου,

αν κάνω αυτό που μ’αρέσει,

πολύ πιο πολύ γουστάρω μια ζωή

να κάνω αυτό που πρέπει.

Και τι πρέπει?

Αν πρέπει το κάνω.

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

