(μικρό και χαρούμενα σπαστικό)

γιωργος καλλεργης

————————-

προχθές το βράδυ ονειρεύθηκα
είδα πως είχα γίνει διάσημος,λέει ,
και πως σε κάθε γωνιά με περίμεναν
σε όποιο στενό πεζοδρόμιο ή κοσμικό γεγονός,
πεινασμένοι με προτεταμένο το χέρι,
δημοσιογράφοι…., και ναι,
με περίμεναν δολοφονικά εκεί στοιβαγμένοι
στο μικροφωνικό τους μπούγιο,
ως όμηροι συμβασιούχοι κι έκαναν,
ζητώντας λυσσαλέα μια μου δήλωση
για το ότι η χοντρή εκκλησιάζουσα θεούσα του Εφραίμ
εκείνη η παλαβιάρα η παραθυρική τηλεπερσόνα η Λουκά,
βγαίνει παντού στα κανάλια και πως ακόμη
στα ήσυχα βιβλιοπωλεία με φόρα μπαίνει στα ξαφνικά- κει μέσα και πετάει
προκηρύξεις μαζί και αγιασμό στο κόσμο,
και με αποκαλεί παντού παιδί του Σατανά,
και τι έχω να πω για αυτό ρωτούν.. οι δημιοσιογράφοι..

κι εκεί για λίγο εγώ θυμάμαι έναν bartender του Λονδίνου της Bond street ,
και κοντοστάθηκα έτσι φλεγματικά αγέλαστα λοιπόν κι εγώ όπως κι αυτός,
μα εγώ είχα λέει ένα ωχρό στο ύφος βλέμμα νεκρικό ,
που όλους τους μαγνήτησε και τους κατέβασε στην κλίμακα της παγερής σιωπής,
και τότε πλησίασα τα μικρόφωνα σαν σε τελετή σε αχερούσια νέκυα
και τους είπα σοβαρά:

«..να μεταφέρετε στην κυρία Λουκά πως κάνει ένα τραγικό σφάλμα.. δεν είμαι παιδί του Σατανά, είμαι ο ίδιος ο Εωσφόρος, αυτοπροσώπως..»

Η επόμενη μέρα, με βρήκε στο γραφείο, διορθώντας κάποιες μεθόδους στην πλαστική της ποιητικής αντίληψης που στοχαζόμουν τότε, όταν εκείνη τη στιγμή το ραδιόφωνο μόλις ανακοίνωνε πως η Λουκά βρέθηκε νεκρή μέσα στην εκκλησία του Αγ.Παντελεήμονα από άγνωστα μέχρι στιγμής αίτια. .

————————

Δύο παρατηρήσεις έχω να κάνω λοιπόν!

————————

Νομίζω πως μετά από τέτοιου είδους όνειρα, ένας άντρας το πρωί που σηκώνεται πριν ακόμα ρίξει νερό στο πρόσωπό του, θα άναβε τσιγάρο σαν να είχε μόλις τελειώσει από θαυμάσιο έρωτα.

Αν από την άλλη όμως
η τρυφερότητα μιας γυναίκας ένα παρόμοιο όνειρο ζούσε,
ίσως εκείνη
αλυχτούσε σε μικρό σπασμό
από τον Ύπνο το καλό της γούστο,
και με ένα χέρι έντρομο από αναγκασμό,
στο συρτάρι του κομοδίνου της ψάχνοντας για ασπιρίνη,
τη λύτρωση ηδέως να γυρέψει..

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

