νεκυιων ερμύσεις (αρ. 8)

γιωργος καλλεργης

————

μια μέρα, έναν ασήμαντο θεό θα γραμπώσω και θα τον ρωτήσω: ποιος είσαι?

και μια μέρα ο ασήμαντος θεός θα με γραμπώσει και θα μου πει: είσαι?

μια μέρα ο ασήμαντος θεός θα γίνω, κι ούτε θαύματα θα κάνω ούτε υποσχέσεις θα μοιράσω. απλά θα συνεχίσω να ζω μέχρι να πεθάνω

και μια μέρα αφότου έχω πεθάνει, θα έχω συγκινήσει τουλάχιστον έναν με την ασημαντότητα του αφανισμού.

εκείνη τη μέρα η ζωή θα έχει αναστηθεί κατά την απουσία της θανατικής μου αβεβαιότητας

εκείνη τη μέρα ίσως από κάπου χαμογελώ μαζί με άλλους

γιατί λένε πως, κατά το άπειρον, το όγδοο βήμα δεν είναι ο εκλιπών, αλλά ο όρθιος.

γιατί λένε πως μετά το οχτώ, ακολουθεί το εννιά, άσχετα αν εγώ νομίζω πως ακολουθεί εξίσου

το αίσθημα

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

