ασχημον (αρ. 7)

γιωργος καλλεργης

——————-

 

 

απολησμονα καταγομαι του σμιξιμου  κρητης κι ελικωνα που διεκδικησε την πατρογονικη ονομασια. δεν ειμαι χριστιανος, δεν ειμαι μονοθεϊστης και ακομα λατρευω τους θεους και τις θεες μας. αυτη η δυναμικη, στερνει απο το χαρακτηρα εκεινο το ποσο εκφρασης που διαμορφωνεται σε συμπερασμα. ετσι ζω οπως οι γυναικες. αντι για σεληνιακη εμμηνοπαυση, ο σκωπτικος λογος με διαπερναει. το σωμα μου αλλαζει αναλογα με το αλατι της θαλασσας που τρεμει στο γεμα της πασιφαης.για αυτο, κεφαλοδετης στριφογυριζω στην σβουρα των ανθρωπων καταφθανοντας. περιθετος στην μονη αγνοτητα της μοναξιας χαμογελω οσο μπορω. να που εχω προχωρησει βαθυτερα απο την ποιηση. ειναι και ο λογος που δισταζω να σας πω ο,τι ειμαι ποιητης. αν επρεπε να το μιλησω με την εναργεια του γλωσσικου πρωτολειου, θα ελεγα πως ειμαι ενας ερμυτης. δεν λεω πως προκειται για κατι χαριτωμενο. απεναντιας, η μυηση στο τιποτα του αερα, εγκολπωνει μαλλον κατι εξαιρετικα επικινδυνο. εκει ο αντρας ολοκληρωνει τη δοκιμασια του. οπως εσεις οταν στεκεστε ορθιοι απεναντι σε νταηδες αναδρους. τα βλεμματα αγαπουν το χαστουκι που ονειρευονται να εισπραξουν αλλα την αυτοαμυνα την καταδικαζουν. ως τιποτα δικο μου να εχετε εμπνευσει τις γενιες της απλοτητας οπως εγω οχι. κοινως, ο τροπος να ειμαστε ομορφοι

η ο,τι τ’ οναιατο επαπολαυσαι

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

