σκηνη τριτη-μερα τριτη/ επι γαιηοχον σεισμικου προειδοποιησις

γιωργος καλλεργης

—————–

ειναι πλεον κατι σαν κλασικο θεωρημα της κοινωνικης μηχανικης. ο απονευρωμενος ιδεολογικα λογος, παντα καπηλευεται την σημειολογια της πατριδας. παντα καταφευγει εκει οταν τοσο τα επιχειρηματα του, οσο και η ιδια η κοινωνικη πραγματικοτητα τον εχουν υπερβει εχοντας προλεταριοποιησει την εργατικη ταξη ενος λαου, που και μονο σε αριθμους να το δεις, το μεγαλυτερο για να μην πω συντριπτικο τμημα ενος λαου, δεν ειναι οι λιγοι σε αριθμο μπουρζουαδες και ο κατασταλτικος τους μηχανισμος, αλλα η εργατικη του ταξη (προφανως). για αυτο και λεμε πως το τελευταιο καταφυγιο των καθαρματων ειναι ο πατριωτισμος.

τωρα σε οτι αφορα το εθνος (εκ του εθος=συνηθεια,εθιμο) αυτο ειναι κατι πολυ σχετικο και κακως εχει τοσο ενοχοποιηθει στις μερες μας, αν βεβαια εξαιρεσω ολα εκεινα τα σημεια του σωβινισμου πανω στο ζητημα, και η γνωμη μου εδω σε αυτο το σημειο ειναι πως το εχουμε παρει στραβα εξαιτιας του παραπανω θεωρηματος απονευρωσης του πολιτικου λογου και δεν εχει να κανει. φερ’ειπειν τοσο ο μπακουνιν οσο και ο μαρξ, κανουν λογο για το εθνος των αναρχικων, αλλα και το εθνος των κομμουνιστων, και μαλιστα το θετουν στην βαση μιας χειραφετησης της συνειδησης. πως εχοντας συνειδηση του εαυτου τους, της ταξης τους, οι προλεταριοι ανερχονται πλεον ως εθνος και δη, στο οριο της ταξικης τους απελευθερωσης (χειραφετηση)

απο την αλλη, η θρησκεια, παλι, ειναι ενα επιλυμενο ζητημα, τοσο σε οτι αφορα το αμιγως ετυμολογικο της λεξης (θραξ, οπερ θρησκεια εκ της θρακης), οποτε οταν κανεις λογο για θρησκεια, ειναι σαν να λες πως καποιος καταγεται απο την θρακη, και αυτο εχει να κανει σε γενικες γραμμες με το γεγονος της επιβολης του μονοθεϊσμου στα πρωτα κρατικα χρονια της nova roma («βυζαντιο» ) οπου η λατρευτικη παραδοση χιλιαδων ετων ιστοριας και κοινοτικων συμπερασματων των μεσογειων λαων, παραλλοιωθηκε βιαια απο τις παραλογες εξωφυσικες/εξωκοσμικες απαιτησεις του λεγομενου μονοθεϊσμου ο οποιος συνταιριαζε εξοχα τις δικες του καπιταλιστικες/ιμπεριαλιστικες δομες με τις δεδομενες πολιτειακες καπιταλιστικες/ιμπεριαλιστικες δομες του ρωμαϊκου αυτοκρατορισμου, οποτε και κλειδωσαν μεταξυ τους σε εναν αρρηκτο συμβιβασμο πολιτειακα-μεταφυσικα (θεοκρατια).

οπως καταλαβαινεις ειναι ολα ενα ζητημα ιστορικου υλισμου, και μονο οποιος τον κατανοει σε βαθος, μπορει να γνωριζει πως να κινηθει ωστε να το επιλυσει με ολοκληρωσιμοτητα. δηλαδη καιρια.

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s