καυλα ΙΙ (ντανταϊστικο πολυπτυχο): σκηνη δευτερη-μερα δευτερη/ η ασεβεια

γιωργος καλλεργης

——————-

η φραση ειναι «δοξα τω θεω» . το επικλητικο δοξα/μα συντασσεται παντα με δοτικη. αυτο κραταει απο συστασεως ελληνικης γλωσσας και χανεται στο χαος των αιωνων. εννοουμε «μα τις 2 θεες (δημητρα και περσεφασσα)». τωρα, το «τω θεω» ειναι αιτιατικη του δυϊκου αριθμου (γιατι εκτος απο ενικο, πληθυντικο, εχουμε και δυϊκο αριθμο οταν απευθυνομαστε σε 2 προσωπα). ετσι το «θεω» στον δυϊκο κλινεται ως εξης:

ονομαστικη: τω θεω
γενικη: τοιν θεοιν
δοτικη: τοιν θεοιν
αιτιατικη: τω θεω
κλητικη: ω θεω

και στα πινελα ο παμπλο πικασο

Φωτογραφία: η φραση ειναι "δοξα τω θεω" . το επικλητικο δοξα/μα συντασσεται παντα με δοτικη. αυτο κραταει απο συστασεως ελληνικης γλωσσας και χανεται στο χαος των αιωνων. εννοουμε "μα τις 2 θεες (δημητρα και περσεφασσα)". τωρα, το "τω θεω" ειναι αιτιατικη του δυϊκου αριθμου (γιατι εκτος απο ενικο, πληθυντικο, εχουμε και δυϊκο αριθμο οταν απευθυνομαστε σε 2 προσωπα). ετσι το "θεω" στον δυϊκο κλινεται ως εξης:</p><br />
<p>ονομαστικη: τω θεω<br /><br />
γενικη: τοιν θεοιν<br /><br />
δοτικη: τοιν θεοιν<br /><br />
αιτιατικη: τω θεω<br /><br />
κλητικη: ω θεω</p><br />
<p>και στα πινελα ο παμπλο πικασο
  • Nick Skobris Μεταξύ τσίπουρου…δικαιολογούμαι αν πω »δόξα τω ανθρώπω»;
  • καλλεργης γιωργος μα πως αλλιως νικολα? ακομα δεν εχεις καταλαβεις τιποτα?
  • Dora Tora ωραια ελα να μου κανεις αρχαια πληηηηζ, ψαχνω δασκαλο. Θα δωσω πανελληνιες για φιλολογια.
  • καλλεργης γιωργος ακολουθω παντα τον συμποσιακο τροπο..
  • Dora Tora δοκιμαζουμε?
  • Dora Tora απλως εχω πολυ διαβασμα να ριξω. Εχω αρχισει ηδη με τα αρχαια της ‘Α λυκειου, μ’αρεσουν πολύ.
  • καλλεργης γιωργος ανοιξε τον εαυτο σου και νιωσε τη γλωσσα περα απο καθε ηθικη. ειναι η μητρικη σου γλωσσα . μονο αυτο ειναι το μυστικο.
  • Athina Kamila αυτό το ελεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ,όταν έλεγαν «μά τώ Θεώ» εννοούσαν «μά τίς 2 θεές (τήν Δήμητραν καί τήν Περσεφόνην» όπως προείπες.
    έχω την αίσθηση ότι το «δόξα τον Θεό», στο κενό ακριβώς της δοτικής, εννοεί «δόξα [σ]τον Θεό» θεωρεί δηλαδή ο χρήστης, που ευλογότατα δεν έχει την αίσθηση της δοτικής, πως είναι κάτι σαν απλουστευμένη εκδοχή της σύνταξης με το εμπρόθετο. Και το προτιμώ από το αντίθετο, υπερδιορθωτικό: «μά τω Θεώ».
  • καλλεργης γιωργος πες μου καμιλα, ποσο βαθια μπορεις να ψαξεις?
  • Athina Kamila αν νομίζεις πως γνωρίζεις εσυ μονο ελληνικά εισαι πολυ γελασμένος!!!!!
  • καλλεργης γιωργος σε σχεση με εσενα, ναι το νομιζω. θελεις να δοκιμασουμε?
  • καλλεργης γιωργος ακουω. το πας το τρενακι μαζι μου?
  • Athina Kamila ξέρεις κάτι διαπίστωσα εχτές ότι είσαι άνανδρος με χτυπήματα κάτω από τη μέση
  • καλλεργης γιωργος εμπρος αμαζονα μου. εδω ειμαι.
  • καλλεργης γιωργος ανανδρος οχι. σε προκαλω σε πνευματικο αγωνα. θαρρω εκει ειμαστε ισοι οπως λες.
  • Athina Kamila δεν θέλω να αποδείξω κάτι σε κανέναν για τις γνώσεις μου όπως εσύ! άλλωστε η φιλοσοφία μου είναι οτι οιδα οτι ουδεν οιδα
  • Athina Kamila άρα ουδείς μωρότερος των διδασκάλων

    καλλεργης γιωργος και αυτο δεν ειναι μια διδασκαλια εκ νεου? αρα?

  • Athina Kamila άκου τη δικηγόρο σου καλλίτερα
  • καλλεργης γιωργος θα παραβλεψω το δευτερο μηνυμα σου γιατι δεν θελεις να δεις αυτο το προσωπο μου, και θα παω στο πρωτο, και θα σου πω το εξης δεσμοφυλακα. σταματα να προκαλεις καποιον που επιθυμει να σε απελευθερωσει απο το κλουβι σου. γιατι το κλουβι σου δεν χτιζεται απο τη μια μερα στην αλλη, πλην ομως εσυ εισαι υπευθυνη για αυτο που εχεις επιτρεψει στον εαυτο σου. το εχτισες λιγο λιγο με την πολυπραγμοσυνη σου που καταντησε μια καχυποψια για οσα ονειρευτηκες και ποτε δεν θα γινεις. χαμηλωσε λοιπον λιγο γιατι αρχιζω και γαργαλιεμαι, και πιστεψε με, δεν το θελεις.
    20 ώρες πριν · Μου αρέσει!
  • καλλεργης γιωργος τωρα, θελεις να στο γραψω και στην πατρωα γλωσσα μου το παραπανω για να σου φυγει και η καψα η θα αραξεις μεχρι εκει που σε παιρνει?
  • Athina Kamila ποιος είναι ο δεσμοφύλακας?
  • καλλεργης γιωργος ελα μου ντε. εδω σε θελω καστωρ
  • Athina Kamila όταν σου λένε » να εφεσιβάλλει ένας κρατούμενος» το μυαλό σου σε δεσμοφύλακα πάει?
  • καλλεργης γιωργος ακου καυλα. ποια ακριβως ειναι η απορια/ ενσταση σου να το λυσουμε εδω και τωρα γιατι εχω και καποια πραγματακια κατα νου να κανω. πες μου με ευθυκρισια και ασε τα σαπια.
  • Athina Kamila να απαντήσεις ευθερσώς σε αυτό πυ σε ρώτησα φίλτατε
  • καλλεργης γιωργος να απαντησω ευθερσως, αλλα πυ με ρωτησες?
  • Athina Kamila Τρεσά
  • καλλεργης γιωργος παμε λοιπον παλι επεξεργασμενον: τι θελεις να μαθεις?
  • Athina Kamila τίποτα δεν θέλω
  • Athina Kamila καληνύχτα και με συγχωρειτε για την ενόχληση
  • καλλεργης γιωργος κατσε καυλα μου. ελα πισω . εχω να σου πω κι εγω καποια πραγματα.
  • καλλεργης γιωργος δεν θελεις να μαθεις?

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

