ξενιος ζευς (θεματικη/ αιθηρ)

γιωργος καλλεργης

———-

το αν υφισταται η οχι το θειον, ειναι πολυ ευκολο να απαντηθει. γιατι εξαρταται απο την κλιμακα, την συναισθηματικη διασταση στην οποια βρισκεσαι, τη συναρμογη σου με τη φυσικη πραγματικοτητα σε επιπεδο συμβολισμων, τον αν ειναι αρσενικη, θηλυκη φυση κατα τη διερευνηση της γνωμης σου οσο καθως και της παραδοσεως σου και δη εκεινης που ασπαζεσαι κατ’ουσιαν, και τελος τελος, ποιος απ’ολους και απ’ολες- στις μνημες της ιστοριας στις οποιες λατρεψαν, η, στις μνημες του παροντος στις οποιες λατρευουν οι ανθρωποι κι ονοματιζουν με καποια λεξη το σημαινομενον στην γλωσσα της ιδιοτιμης του εκαστοτε που διερωταται κατι τετοιο.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΝΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ..

περαν τουτου, να σημειωσω επισης οτι συμφωνα με την μεταμοντερνα θεολογια του πολυθεϊσμου, και το μη ον μπορει καλλιστα να θεωρηθει θεοτητα. ομοιως γαρ με το σαρτρικο σχημα, πως, «το ζητημα της κακης πιστης δεν παυει να ειναι μια πιστη». φυσικα ολα αυτα δεν ισχυουν εντος ενος φασιστικου πεδιου, τυπου εγω και κανεις αλλος, γιατι τοτε δεν σου επιτρεπεται κατι αλλο περα απο το κρατικιστικο ιδειν το οποιο σου θεσπιζουν αυθαιρετα- και στο επιβαλουν ως νομο του εαυτου σου.

ΞΕΚΑΘΑΡΑ

εκει εχεις δυο επιλογες. η συγκρουεσαι, η υποτασσεσαι. εγω προτεινω να συγκρουστειτε πριν αποφασισετε να υποταχθειτε. γιατι αλλιως, σε καθε περιπτωση, δεν θα τιμησετε ουτε την κατηγορια ον, αλλα ουτε και την κατηγορια μη ον.

.. οτι δηλαδη η προταση εγκειται στο να μπορεις οταν πολεμας να αρεσεις με τους ποικιλους ναους της τεχνης.. να ταιριαζεις εκει δηλαδη.

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
Aside | This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s