τα στασιμα του χρονου

καθ’οσον ειμαι παντα περα απο αυτο που ειμαι, μελλοντικος για τον ιδιο μου τον εαυτο, το τοδε τι στο οποιο ειμαι παρον μου παρουσιαζεται σαν κατι το οποιο ξεπερνω με κατευθυνση τον εαυτο μου.
ζαν-πωλ σαρτρ
 
————
 
 

δωσε μου ματια και θα δω. δωσε μου αυτια και θ’ακουσω. δωσε μου μυτη και θα οσφραινομαι, δωσε μου χερια και θ’αγγιξω, δωσε μου γλωσσα και θα μιλησω.

τυφλος ειμαι και δεν βλεπω. κουφος ειμαι και δεν ακουω. αμυητος στου μιτου τ’αοσμα κουβαρια, χωρις χερια και δακτυλα κι αποτυπωματα ν’αρπαξει να χαϊδεψει και ν’αφησει, διχως γλωσσα που να μπορει να απαγγειλει τις ομορφες μουσικες, και βυθισμενος ειμαι στην νοηση, νους ο ιδιος και χωρος εν τοπω

να που, σωστες ειναι οι αρχαιες γνωμες που λενε πως η φιλοσοφια ειναι μια μελετη θανατου, και χωρισμος νου απο σωματος, ομως σωστες ειναι και η αντιρρησεις του κορμιου, πως χωρις τις αισθησεις, ο νους,  δεν σμιγει με τον εαυτο του..

ετσι, αποκαλω τον χρονο ροη φυσικων γεγονοτων προς την αναγκη
μετρω το παρελθον με την αντιστροφη φορα του ποταμου
για να μου ερχεται το μελλον ως φυσικο επακολουθο
πρωτων ερεθισματων

δεν ελπιζω στο παρον μου ολα να τα γνωριζω ταυτοχρονα
γιατι τον κρονο εκεινος που σεβομαι περισσοτερο απ’ολους,
νικησε, χωρις ποτε του ν’ απαρνηθει την πολυτιμη παρουσια
των αλλων

About giorgos kallergis

nulla dies sine linea
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

